2 Hónapos Insane EdzésProgram

Otthoni edzés hétköznapi hősöknek

Állj a rajtvonalhoz és indítsd el az első videót még ma

Csapjunk is bele a közepébe, és nézzük meg:

Kinek hasznos ez az EdzésProgram és kinek nem, oké? 

    Neked ajánlom, ha: 

    • Meguntad, hogy nem tudsz rendszert vinni az edzésedbe

    • Nincs se időd, se kedved edzőterembe járni

    • Kiegészítést keresel a saját edzésed mellé

    • Újrakezdő vagy és mielőtt kimész a nyilvánosság elé, szeretnéd formába hozni magadat

    • Sokfelé utazol és kell a rendszeres edzés, amit magaddal vihetsz és bárhol megcsinálhatsz

    • Imádod a kőkemény edzéseket
    • Van kellő szintű testtudatod

      És nem ajánlom neked, ha: 

      • Nem szereted a cardiot és nem tudod, hogyan alakítsd át az ugráló mozdulatokat low impact, az az ugrálás nélküli mozdulatokká 
      • Bármilyen szívproblémád van, lesérültél, terhes vagy, vagy az orvosod nem ajánlja az intenzív gyakorlatokat 
      • Nagy súlyfelesleged van és nem tudod egyedül könnyíteni a gyakorlatokat 
      • Nincsen testudatod, úgy érzed, profi edzőre van szükséged, aki folyamatosan javít és figyel rád élőben 

      A biztonság a legeslegfontosabb és ez az edzés nem mindenkinek való. Ezt szeretném már itt az elején leszögezni.

      Két típusú ember van: Az egyik azért edz, hogy egészséges legyen, nem akar megizzadni közben, nem élvezi, ha túlságosan elfárad.

      És van a másik, aki direkt azért megy, mert imád belehalni, imádja, hogy úszik az izzadságban és hogy újra és újra legyőzi magát, miközben feszegeti a saját határait.  

      Ez az edzés a 2. típusnak készült. 

      Azért mert az jobb? 

      Nem, azért mert én is idetartozok.  

      Halálosan unom azokat az edzéseket, amikbe nem tudom belenyomni minden csepp energiámat és nem érzem a végén azt a csodálatosan földöntúli győzelmet, hogy igen, ma is megcsináltam, ma is túléltem, egy kicseszett Harcos vagyok! 

      De. Ez az edzésprogram még nem a full bele mindent verzió. Ez direkt azoknak készült, akik vagy rendszerre vágynak, vagy alap teljesítőképességre a továbblépéshez. A hosszabb, komolyabb videóim is már készülőben vannak, azt ajánlom, előbb csináld végig ezeket és majd utána lépj tovább a következő szintre.  

      Senki sem nyert még versenyt, aki nem nevezett be.

       

      Arnold Bennett

       

      Hogyan épülnek majd fel a videók?

       

      Ezek alapvetően rövid, 10 perces videók lesznek.

       

      – Az elején bemelegítünk

      – Majd bemutatom és elmagyarázom a gyakorlatokat

      – Utána lenyomjuk full hangerős zenére a teljes sorozatot (Ezt fogod te az első hónapban minimum 3-szor, a második hónapban pedig minimum 6-szor megismételni)

      – Végül lenyújtunk.

       

      Ugyanazokat a gyakorlatokat látod majd itt is, mint az ebookban, csak nyilván nem képekben, hanem fullban megmutatom, mit hogyan csinálj.

      Zenét sem kell keresned, adok hozzá én 🙂

      Valamint a Fit testet is csinálhatjuk majd együtt és egy plusz videóban bemutatom az alapgyakorlatok helyes elvégzését is, nehogy megsérülj, vagy bármilyen fizikai bajod legyen tőlük.

      Rövid, otthoni edzések, fokozatosan növekedő terheléssel, fantasztikus önbizalomnövekedéssel 🙂

      Ezek az edzések kihozzák belőled azt az énedet, akiről esténként álmodozol.

      – Aki nagy dolgokra hivatott.

      – Akinek nemcsak a szája jár.

      – Aki végigcsinálja akkor is, ha beleszakad.

      – Aki válóra váltja az álmokat, nemcsak fantáziál róluk.

      – Aki odamegy és megszerzi azt a munkát.

      – Vagy aki ott hagyja a biztonságos munkahelyét és felépíti a saját vállalkozását!

      Miért?

      Mert kénytelen vagy kilépni a megszokott, kényelmes kis világodból, a komfor zónádból, ha úgy tetszik. Harcolnod kell nap, mint nap önmagaddal és le kell győznöd a tegnapi énedet, miközben fülig ér a szád, mert imádod, amit csinálsz és bizony, az eredmények a testeden is és a lelkeden is megmutatkoznak a végén.

      Úgyhogy húzd fel az edzőcipődet, nyomd meg a play gombot és adj bele mindent, mert ha most nem, akkor mikor?

      Szerezd meg a 2 Hónapos EdzésProgramot és indítsd el az első videót még ma! Mert eljött az idő, hogy az legyél, aki mindig is lenni akartál!

      Többször kérdeztétek:

      Részt vettem a 30 Napos Challengeben, mitől mások ezek a videók?

      Ezek ugyanazok a videók, amiket a Challenge során csináltunk csak egy teljesen más felosztás alapján. Új rendszerbe vannak foglalva, így most már 2 hónapon keresztül csinálhatod az edzéseket, akár több körben is! 🙂

      Csak 2 hónapon keresztül csinálhatom az edzéseket?

      Természetesen nem! Ha úgy érzed, hogy az első 2 hónap során például csak alacsonyabb sorozatszámban mered csinálni, a következő 2 hónapnál már nehezíthetsz rajta! Mindenki más szintről kezdi ezt az utazást, ismerd magad, te, hol állsz jelenleg 🙂

      Mennyire nehezek a videók?

      Ahogy már említettem, mindenki más szinten kezd hozzá a 2 hónaphoz és más célokkal. Van, aki újrakezdi éppen a rendszeres edzést, mert évek óta nem csinálta, de alapvetően megvan hozzá az alapizomzata és a testtudata. És olyan is van, aki soha életében nem edzett rendszeresen. Ezek a videók mindkét fél számára alkalmasak, mert te tudod szabályozni, milyen nehézségi szinten csinálod meg őket.

      Mekkora helyre van hozzá szükségem?

      Kábé egy akkorára, mint egy polifóm szőnyeg. De nem hátrány, ha van egy tükröd, amiben látod magad a gyakorlatok közben, vagy egy tükröződő felület. Fontos a kontroll és lásd, mit csinálsz jól és mit rosszul.

      Milyen eszközön tudom őket lejátszani?

      Kezdetben Youtube videókról lesz szó, utána megyünk át valószínűleg Vimeora, de majd látni fogod. Ezeket eléred telefonról, laptopról, okos tévéről, és mindenhonnan, amin van neted 🙂

      Kedves Kata! 😊
      A 4 hetes Challenget a mai napon egy extra futással fejeztem be, és utána a megérdemelt nyújtással. Hihetetlen volt ez a 4 hét, és hazudnék, ha azt mondanám, hogy minden egyes edzést az adott napon csináltam meg… mert sajnos volt olyan nap, amikor egyszerűen nem volt rá erőm, viszont másnap kettőt csináltam, hogy bepótoljam az elmaradásomat 😅
      Alig várom a 2 hónapos tervet és a videókat.
      Hihetetlen inspiráló ember vagy! Minden egyes nap rengeteg erőt adtál és nem csak az edzésekhez.💪🏼
      Köszönöm neked ezt az élményt!
      Sok-sok ölelést küldök! 💕🤗

      Schekk Anna

      Kemény, de szuper jó!

      Dr. Bódi Nikoletta

      Szia Kata!
      Ma már a 3. hét utolsó napi edzését, azaz a nyújtást is végig csinálva – ami őszintén szólva nagyon jól esett a lelkemnek és a testemnek egyaránt – úgy érzem most már kijelenthetem, hogy a kellő akarat erő meg van bennem ahhoz, hogy ezt a csodás 30 napot végig csináljam Veled és a többi bátor Nő társammal, akik belevágtak a megmérettetésbe rövid és hosszú távú célokat és elvárásokat megfogalmazva magukkal szemben.
      Az a helyzet állt elő, hogy a munkahelyemen egy rendkívül nagy prioritást élvező határidős feladatot kaptunk, ami miatt a heti 40 munkaóra helyett 2 hete 12 órázom, szombatonként 9-10 órát töltök az irodában és még a héten szerdán is 10 órát dolgoztam néhány lelkes kollégámmal együtt.
      Amikor hétfő este haza értem a munkából és eljutottam oda, hogy a napi edzést megcsináljam, a videódat nézve először megrémültem a mondandódon miszerint most változtatunk a terven és a 3. hétnek köszönhetően duplázunk.
      Első lépésként tudatosítani kellett magamban, hogy oké ez esetemben azt jelenti, hogy az adott napi edzést 10-szer kell megcsinálom, a következő gondolatom pedig az volt, hogy felidéztem mit vállaltam és miért, majd nem hagytam az Egó-lányomnak, hogy kiabáljon a fejemben, minden féle negatív dolgot, hanem felhangosítottam a videód és szépen neki álltam a gyakorlatoknak.
      A hétfői gyakorlatsor annyira kemény volt számomra, hogy az utolsó 3 kört (és ezen belül is kifejezetten az utolsó feladatot) remegő kézzel csináltam végig, mindenhol fájt, de amikor a 10. kör végére értem, büszkeség töltött el és hála, hogy tényleg végig csináltam 10-szer!
      És utána természetesen minden nap dupláztam, kétség nélkül, hogy igenis meg tudom csinálni, amihez azért nagyban hozzá járult a Szerelmem mindennapos bíztatása is és a meglepetés üzenetei, amiben azt írta, hogy nagyon büszke rám a kitartásomért.
      Már korábban is írtam, hogy sokkal energetikusabbnak érzem magam és ez szerencsére nap-napot követve sem változott negatív irányba.
      Az edzés olyan sok energiát adott, vidáman teltek a munkával teli napok és nem éreztem magamon olyan fáradtságot, amit olykor a napi 9, péntekenként 6,5 órában éreztem régebben. 
      Az edzős videóid alatti like-ok főként az elismerő köszönetet jelentik Neked minden egyes nap a fantasztikus munkádért és a közösségért, amit létrehoztál, saját magamat tekintve a pipát, hogy a napi kihívás teljesítve! 💪👏✔️
      Hálásan köszönöm ezt a sok pozitívumot, amit a kihívás nyújt Nekem!
      Remélem találkozunk személyesen és edzhetünk egy fantasztikusat közösen.

      Szabó Zsanett

      Az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013