Tavaly októberben edzői állások után kutattam a FB-on és volt pár ajánlat, amit azon nyomban utasítottam is vissza, mert elképzelhetetlennek tartottam.

Például ide tartoztak azok a munkák, amikor délelőtt kellett volna órát tartanom.

Nem tudom, te hogy vagy vele, én világ életemben meg voltam róla győződve, hogy azok az emberek, akik reggel 6-kor mennek futni egy külön kategóriát képeznek, ilyen a bioritmusuk, az ő testük úgy lett kialakítva, hogy reggel teljesítsenek jobban, hát az enyém pont nem.

Legszívesebben mindig is késő délután, vagy este edzettem, mert… mert ilyenkor volt 5 éves korom óta az összes edzés, amin valaha is voltam.

 

Aztán évvégén elmentem ebbe a terembe, amibe hamar bele is zúgtam és a próba óra után a clubvezető megkérdezte, tudnék-e délelőtt 10-kor is órákat tartani.

El sem gondolkodtam a válaszon, csípőből vágtam rá, hogy persze.

Úgy voltam vele, hogy lesz, ami lesz, majd megoldjuk, mint mindig.

 

 

Aztán a héten újra beszéltünk, és azt mondta, úgy fest, a reggel 10-es órák átkerülnek majd reggel 7-re.

Egyetlen félelmem van a 7 órával kapcsolatban: Vajon, aki eddig járt 10:00-kor, fel fog-e majd kelni a kora reggeli óra miatt, vagy a barátaim nagy részét nem látom viszont minden héten?

Ja, hogy 5-kor kell majd kelnem heti kétszer?

Who cares?

Hónapok óta 6-ra van beállítva mindennap az óra, nem gond.

 

A testemet is uralom már annyira, hogy tökéletes biztonsággal kijelenthetem, a nap bármelyik részében tudok nektek órát tartani, hajnal 2-kor is, nem számít.

A titok – ami nem titok – annyi, hogy megtanítottam neki.

Egyszerűen megtanítottam rá, hogy az edzés többé nem arról szól, mikor van éppen a toppon, mikor nem fáj éppen semmilye, mikor van épp maximálisan kipihenve, és mikor van még kedve is hozzá.

 

Edzés akkor van, amikor benne szerepel a naptárban és kész.

Nincsen más változó az egyenletben.

Nem függ az időjárástól, az órától, az évszaktól, attól, mennyit kell dolgoznom, vagy ki bántott meg éppen.

És talán ebben a szellemben a legjobb hozzáállni a rendszeres edzés bevezetéséhez.

 

Hallottam már olyan érveket, hogy ő csak reggel tudna edzeni, de azt nem élvezi.

Vagy este már fáradt munka után.

És oké, akkor ne eddz.

Zárd le a kérdést és lépj tovább az életedben, ha neked így jó.

 

De ha zavar, és vágysz rá, és meg akarod oldani, akkor tűzd ki azt az egy időpontot és szoktasd hozzá magadat.

Nekem anno reggelente mindenem fájt, ha meg kellett mozdulnom.

Be voltak állva az izmaim, mintha minden hajlékonyság kiveszett volna belőlem, a gyomrom nem élvezte, hogy mozgatva van, a fejem is fájt, szédültem, de tényleg, minden bajom volt, amit el tudsz képzelni.

Aztán attitűdöt váltottam és inkább kialakítottam a kis rituálékat, amik edzés előtt segítenek felpörögni.

Mire belépek a terembe, már 130-as a pulzusom, izzok az energiától és robbanásra készen megyek neki az aznapi kihívásnak.

Nem hinnétek el, hogy ugyanaz az ember vagyok, aki nyögdécselve, zombimód mászott ki az ágyból.

 

Hát ennyit változunk 6 hónap alatt, ha nem adjuk fel közben.

Kitartás Harcosok!

Napsütéses pénteket, és vízpartos hétvégét! 🌞🌊🌅

 

Nézd meg az ingyenes edzősvideóimat is:

❤️ 1. Sixpack challenge: http://kollarkata.hu/sixpack-challenge/

❤️ 2. Butt lifting challenge: http://kollarkata.hu/2-hetes-butt-lifting-challenge/

 

Legnagyobb rajongód,
Kata