Otthon edzel, de nem látod az eredményeket?

 

Elrontasz valamit? Vagy az edzés nem elég kemény?

Összegyűjtöttem 9+1 pontot, ami segíthet benne, hogy a lehető legtöbbet hozd ki az otthoni edzésedből!

 

Többen írtatok nekem emailben, Facebookon azzal kapcsolatban, hogy már többféle ismert edző otthoni edzését megvettétek, kipróbáltátok, de nem látjátok magatokon azokat az eredményeket, amikre kezdetben számítottatok.

Mi lehet ennek az oka?

Az edzéssel van baj, vagy te csinálsz valamit rosszul? Esetleg valamilyen speciális egyed vagy, akinél nem működnek a szokásos bevett edzési módszerek, sőt nálad semmi sem működik és amúgy sem lesz az egésznek eredménye, mert elég, ha ránézel egy kakaós csigára a sparban és máris dugába dőlt minden eddigi próbálkozásod?

Ne aggódj, nem vagy egyedül ezekkel a félelmeiddel, nem az első és nem is az utolsó ember vagy, akinek ez megfordul a fejében!

Jó, de akkor mi itt a megoldás?

Összegyűjtöttem neked 9+1 pontot, amit érdemes lenne átnézned.

Miért?

Mert edzőként van már egy kevés tapasztalatom azzal kapcsolatban, hogy mik a leggyakrabban elkövetett hibák akár otthoni edzés, akár fitness termi edzés kapcsán, amik a legtöbbeket megakasztják a fejlődésben.

Nem kell nagy dolgokra gondolni, de más az, amikor külső szemlélőként látod ezeket a hibákat, és más, amikor te követed el.

Éppen ezért arra kérlek, hogy miután átpörgetted ezeket a pontokat, próbáld meg objektíven végignézni egy edzésedet, vagy éppen egy egész napodat, mintha nem rólad, hanem egy idegenről lenne szó az edzőteremben.

Neki rögtön látod a hibáit, nem igaz?

Néha nyersz, néha tanulsz.

Tudd meg, mik a leggyakrabban elkövetett hibák az otthoni edzésnél!

(Lehet, hogy a tiéd is benne van a listában)

Töltsd le a Checklistát és nézz más szemmel az otthoni edzésedre legyen az egy edzésterv, vagy éppen videó!

 

Hozd ki belőle a lehető legtöbbet és maxold ki a teljesítményt, amit bele tudsz adni!

Képes vagy rá! Ahogyan eddig is bármire képes voltál, amit a fejedbe vettél!

Nincsen veled az égadtavilágon semmi, de semmi baj, egyszerűen csak meg kell találnod a javítandó pontot.

 

De az is lehet, hogy nincsen ilyen.

A Checklistában erre is van egy válasz.

Tudd meg, mi az és töltsd le most.

Ha pedig további motivációra vágysz, gyere át a Facebook oldalamra, várlak nagy szeretettel 🙂

Utána pedig írd meg, hasznosnak találtad-e a tippeket, volt-e benne olyan, ami miatt most újult erővel vágsz bele az edzésbe!

Nagyon motivalóak a tippjeit, tanacsaid. Erőt adnak, hogy belevágjak a programba.

Ui.: Te vagy a legjobb edző, imádlak!! :))

Andrási Panna

Rengeteg tipikus hibától szabadít meg.

Nagy-Sári Katinka

© 2019 Kollár Kata.

Adatvédelem és Általános Szerződési Feltételek

Adatvédelmi tájékoztató