A smoothie egy tökéletes helyettesítője a reggelidnek, esetleg egy uzsonnának, de önmagában olykor nem eléggé lesz tele tőle az ember pocakja, ezért összeszedtem neked pár kiegészítőt, amitől megszokszorozhatod ezt a hatást.

 

1.) Chia mag 

Ahhoz képest, milyen apró, rengeteg pozitívummal járnak az egészségünkre: Tömve vannak tápanyagokkal, antioxidánssal, magas a protein és rost százaléka, valamint segít, hogy minél később éhezz meg újra. Szintén kimutatták, hogy növelik az energiaszintedet. Ráadásul, ha egy kiskanállal beleteszel, az ízét sem fogod észrevenni, közben pedig ennyi fantasztikus előnye van.

 

 

2.) Görög joghurt 

Én sem próbáltam még, amikor ezt írom éppen, de tippként már több helyen is láttam. A görög joghurtban ugyanis 12-17.3 gramm protein van és kevesebb cukrot tartalmaz, mint az átlagos joghurtok. Vastagabb textúrát ad a smoothienak és még finomabb is tőle.

 

3.) Egészséges zsírok

Dobj bele egy fél avokádót vagy egy kevés kókusz olajat és máris egészséges zsírokkal túrbóztad fel a smoothiedat!

 

 

4.) Protein por

Ha van kedvenc protein porod, azzal is megspékelheted a smoothiedat. Jobban tele leszel tőle, és még finomabb is, ha a kedvenc ízedet választod.

 

5.) Mogyoróvaj

Nemcsak Nutella létezik ám, hanem vannak egészséges mogyoróvajak is. Adj hozzá egy kiskanálnyit és máris több lesz a smoothieban a protein is.