Köszönöm szépen, hogy letöltötted a 2 Hónapos Edzéstervet

Görgess a lap aljára és töltsd le az ebookot!

Vagy állj a rajtvonalhoz és nézd meg a videómat:

Meg akarsz adni magadnak minden esélyt a sikeres életmódváltáshoz?

A 2 Hónapos Edzéstervet elkészítettem videós formában is!

Mikor elhatároztam, hogy elindítok egy 30 napos kihívást Facebookon, még nem gondoltam volna, hogy megszületnek ezek a videók. Bevallom neked, hogy féltem saját edzős videókat készíteni, mert nem volt egy egyszerű folyamat, de a végeredmény maximálisan megérte!

Majdnem 400 fő vett részt a kihívásban és nem egy ember újságolta el, mennyire fantasztikusan érezte magát az 1 hónap végén, tele önbizalommal, boldogsággal és elégedettséggel, elvégre eldöntött valamit és azt végig is csinálta kitartóan!

Ezért is döntöttem el, hogy ezeket a videókat egy teljesen más rendszerben elérhetővé teszem egyrészről a résztvevők számára is, hogy bármikor hozzáférhessenek, másrészről azok számára is, akik nem vettek részt velünk a kihívásban.

Emellett pedig egy új közösséget hozunk létre, ami remélem, hogy még támogatóbb és inspirálóbb lesz. A célom egy olyan csapat összekovácsolása, akik együtt edzenek – még ha fizikailag nem is – együtt küzdenek és közös erővel birkóznak meg az élet adta kihívásokkal szemben, miközben folyamatosan motiválják és szeretik egymást.

Az ebookban megtalálod a csoporthoz vezető linket!

A videók egyértelműen nagyobb támogatást fognak nyújtani az utad során, elvégre szemtől szemben csináljunk közösen a gyakorlatokat zenére és még plusz videó is lesz benne, amit nem találsz meg az ebook leírásai között.

"Here and now breath and relax."

Dan Millman

Hogyan épülnek majd fel a videók?

 

Ezek alapvetően rövid, 10 perces videók lesznek.

– Az elején bemelegítünk

– Majd bemutatom és elmagyarázom a gyakorlatokat

– Utána lenyomjuk full hangerős zenére a teljes sorozatot (Ezt fogod te az első hónapban minimum 3-szor, a második hónapban pedig minimum 6-szor megismételni)

– Végül lenyújtunk.

Ugyanazokat a gyakorlatokat látod majd itt is, mint az ebookban, csak nyilván nem képekben, hanem fullban megmutatom, mit hogyan csinálj.

Zenét sem kell keresned, adok hozzá én 🙂

Valamint a Fit testet is csinálhatjuk majd együtt és egy plusz videóban bemutatom az alapgyakorlatok helyes elvégzését is, nehogy megsérülj, vagy bármilyen fizikai bajod legyen tőlük.

Rövid, otthoni edzések, fokozatosan növekedő terheléssel, fantasztikus önbizalomnövekedéssel 🙂

Ezek az edzések kihozzák belőled azt az énedet, akiről esténként álmodozol.

– Aki nagy dolgokra hivatott.

– Akinek nemcsak a szája jár.

– Aki végigcsinálja akkor is, ha beleszakad.

– Aki válóra váltja az álmokat, nemcsak fantáziál róluk.

– Aki odamegy és megszerzi azt a munkát.

– Vagy aki ott hagyja a biztonságos munkahelyét és felépíti a saját vállalkozását!

Miért?

Mert kénytelen vagy kilépni a megszokott, kényelmes kis világodból, a komfor zónádból, ha úgy tetszik. Harcolnod kell nap, mint nap önmagaddal és le kell győznöd a tegnapi énedet, miközben fülig ér a szád, mert imádod, amit csinálsz és bizony, az eredmények a testeden is és a lelkeden is megmutatkoznak a végén.

Úgyhogy húzd fel az edzőcipődet, nyomd meg a play gombot és adj bele mindent, mert ha most nem, akkor mikor?

Szerezd meg a 2 Hónapos EdzésProgramot és indítsd el az első videót még ma! Mert eljött az idő, hogy az legyél, aki mindig is lenni akartál!

Többször kérdeztétek:

Részt vettem a 30 Napos Challengeben, mitől mások ezek a videók?

Ezek ugyanazok a videók, amiket a Challenge során csináltunk csak egy teljesen más felosztás alapján. Új rendszerbe vannak foglalva, így most már 2 hónapon keresztül csinálhatod az edzéseket, akár több körben is! 🙂

Csak 2 hónapon keresztül csinálhatom az edzéseket?

Természetesen nem! Ha úgy érzed, hogy az első 2 hónap során például csak alacsonyabb sorozatszámban mered csinálni, a következő 2 hónapnál már nehezíthetsz rajta! Mindenki más szintről kezdi ezt az utazást, ismerd magad, te, hol állsz jelenleg 🙂

Mennyire nehezek a videók?

Ahogy már említettem, mindenki más szinten kezd hozzá a 2 hónaphoz és más célokkal. Van, aki újrakezdi éppen a rendszeres edzést, mert évek óta nem csinálta, de alapvetően megvan hozzá az alapizomzata és a testtudata. És olyan is van, aki soha életében nem edzett rendszeresen. Ezek a videók mindkét fél számára alkalmasak, mert te tudod szabályozni, milyen nehézségi szinten csinálod meg őket.

Mekkora helyre van hozzá szükségem?

Kábé egy akkorára, mint egy polifóm szőnyeg. De nem hátrány, ha van egy tükröd, amiben látod magad a gyakorlatok közben, vagy egy tükröződő felület. Fontos a kontroll és lásd, mit csinálsz jól és mit rosszul.

Milyen eszközön tudom őket lejátszani?

Kezdetben Youtube videókról lesz szó, utána megyünk át valószínűleg Vimeora, de majd látni fogod. Ezeket eléred telefonról, laptopról, okos tévéről, és mindenhonnan, amin van neted 🙂

Kedves Kata! 😊
A 4 hetes Challenget a mai napon egy extra futással fejeztem be, és utána a megérdemelt nyújtással. Hihetetlen volt ez a 4 hét, és hazudnék, ha azt mondanám, hogy minden egyes edzést az adott napon csináltam meg… mert sajnos volt olyan nap, amikor egyszerűen nem volt rá erőm, viszont másnap kettőt csináltam, hogy bepótoljam az elmaradásomat 😅
Alig várom a 2 hónapos tervet és a videókat.
Hihetetlen inspiráló ember vagy! Minden egyes nap rengeteg erőt adtál és nem csak az edzésekhez.💪🏼
Köszönöm neked ezt az élményt!
Sok-sok ölelést küldök! 💕🤗

Schekk Anna

Szia Kata!
Ma már a 3. hét utolsó napi edzését, azaz a nyújtást is végig csinálva – ami őszintén szólva nagyon jól esett a lelkemnek és a testemnek egyaránt – úgy érzem most már kijelenthetem, hogy a kellő akarat erő meg van bennem ahhoz, hogy ezt a csodás 30 napot végig csináljam Veled és a többi bátor Nő társammal, akik belevágtak a megmérettetésbe rövid és hosszú távú célokat és elvárásokat megfogalmazva magukkal szemben.
Az a helyzet állt elő, hogy a munkahelyemen egy rendkívül nagy prioritást élvező határidős feladatot kaptunk, ami miatt a heti 40 munkaóra helyett 2 hete 12 órázom, szombatonként 9-10 órát töltök az irodában és még a héten szerdán is 10 órát dolgoztam néhány lelkes kollégámmal együtt.
Amikor hétfő este haza értem a munkából és eljutottam oda, hogy a napi edzést megcsináljam, a videódat nézve először megrémültem a mondandódon miszerint most változtatunk a terven és a 3. hétnek köszönhetően duplázunk.
Első lépésként tudatosítani kellett magamban, hogy oké ez esetemben azt jelenti, hogy az adott napi edzést 10-szer kell megcsinálom, a következő gondolatom pedig az volt, hogy felidéztem mit vállaltam és miért, majd nem hagytam az Egó-lányomnak, hogy kiabáljon a fejemben, minden féle negatív dolgot, hanem felhangosítottam a videód és szépen neki álltam a gyakorlatoknak.
A hétfői gyakorlatsor annyira kemény volt számomra, hogy az utolsó 3 kört (és ezen belül is kifejezetten az utolsó feladatot) remegő kézzel csináltam végig, mindenhol fájt, de amikor a 10. kör végére értem, büszkeség töltött el és hála, hogy tényleg végig csináltam 10-szer!
És utána természetesen minden nap dupláztam, kétség nélkül, hogy igenis meg tudom csinálni, amihez azért nagyban hozzá járult a Szerelmem mindennapos bíztatása is és a meglepetés üzenetei, amiben azt írta, hogy nagyon büszke rám a kitartásomért.
Már korábban is írtam, hogy sokkal energetikusabbnak érzem magam és ez szerencsére nap-napot követve sem változott negatív irányba.
Az edzés olyan sok energiát adott, vidáman teltek a munkával teli napok és nem éreztem magamon olyan fáradtságot, amit olykor a napi 9, péntekenként 6,5 órában éreztem régebben. 
Az edzős videóid alatti like-ok főként az elismerő köszönetet jelentik Neked minden egyes nap a fantasztikus munkádért és a közösségért, amit létrehoztál, saját magamat tekintve a pipát, hogy a napi kihívás teljesítve! 💪👏✔️
Hálásan köszönöm ezt a sok pozitívumot, amit a kihívás nyújt Nekem!
Remélem találkozunk személyesen és edzhetünk egy fantasztikusat közösen.
Szabó Zsanett

Az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013