A múltkor visszanéztem a januári edzésterveimre és hoppá, mennyivel egyszerűbbek voltak, mint a mostaniak.

 

A hétfői edzés után az öltözőben el is mondtam a MAGnak, hogy persze, nehéz volt a mai edzés, de gondoljatok bele, hogy 2 hónapja ennek a tizedét nem tudtátok volna megcsinálni, most meg már hol tartunk!

És nem csak a nehézségi szint nőtt szépen fokozatosan, de a feladatok komplikáltsága is.

Miért?

 

1️⃣ Mert rohadt önző vagyok és unom az agyoncsépelt aerobicos szokványmozdulatokat. 

Kábé 15 évig csináltam őket.

Ha felriaszt egy szokásosan bonyolult storylineos apokalipszises álom és arra kelek, hogy a szobámban a sötétben ott van egy step pados edző, gond nélkül másolnám félig csukott szemmel, amit csinál.

(Mármint ha edzést tartani jött és nem egy őrült, aki beszabadult, hogy feldaraboljon…)

Szóval nem szeretem már őket, na.

 

 

2️⃣ Mert rebootolja az elmédet. 

Már említettem, hogy számomra a sport amolyan lelki-újraindítás.

Gondolati méregtelenítés.

Bemész a szokásos nyavalyákkal, az új projekteken való filózással, a barátaid problémáival, a legújabb semmiből becsapott el-sem-hiszem-hogy-ez-velem-történik villámmal, aztán elkezdődik a zene.

 

Valami őrülten energikus lány pattogni kezd előtted és jönnek ezek a lehetetlenül nehéz és komplikált gyakorlatok…

Képtelenség emellett még a napi stresszre is odafigyelni!

 

✔️ Megfeledkezel róla, hogy jön a húsvét és legszívesebben haza sem mennél, hogy ne kelljen a nagymamád nélkül töltened idén is.

✔️ Megfeledkezel róla, hogy olyan döntések meghozatala előtt állsz, amik teljesen megváltoztatják majd az idei évet.

✔️ Megfeledkezel róla, hogy olyasmin aggódj, aminek a megvalósulása kábé egyenlő a nullával, de mi van, ha mégis…

 

Lekapcsol az agyad, mert új kihívás elé állítottad.

Akkor most az előre dive után 2 push up jön vagy 4?

Szóval ezután meg guggolásba ugrok vagy egyesével előre lépek?

És utána meg visszafutok simán vagy magastérdemeléssel?

 

A végére pedig rájössz, hogy 1 egész órán keresztül nem forogtak a gondolataid a szokásos mókuskerékben, sőt egészen feltöltődtél és egy fantasztikusan jót alszol este.

Mindenkinek szüksége van erre, csak a legtöbben más szereket használnak hozzá: Alkohol, egészségtelen ételek (ide magamat is azért besorolnám), egyéb tudatmódosító kártékony szerek.

Holott.

 

Ha a kezedben van a döntési lehetőség és bármelyik megoldást választhatod, miért ne választanád a leglogikusabbat?

 

✅ 1. Az edzés nem kerül olyan sokba.

✅ 2. Nem utálod magadat utána.

✅ 3. Mert imádod magadat utána!

✅ 4. Jófej, motiváló emberekkel ismerkedhetsz meg általa.

✅ 5. Brutálisan hatékony adrenalin-bomba!

✅ 6. Ja, és még egészséges is leszel tőle és megváltozik a teljes hozzáállásod az életedhez és önmagahoz is, ráadásul a pozitív irányba!

 

Hát ezért komplikálom túl egyre inkább az elemeket.

 

Legnagyobb rajongód,

Kata