Sixpack Challenge

Vegyél részt a kihívásban és csináljuk meg együtt azt a kockahasat!

 

A hasizmunkat nem csak azért érdemes edzeni, hogy jól mutasson, amikor kivillan a pólóból. Nagyon fontos munkát végez a törzsünk stabilizálásában, támasztó szerepet tölt be a gerincoszlopunk védelmében és még számos módon játszik szerepet abban, hogy holisztikusan jól érezzük magunkat a bőrünkben.  

De igen, tény, hogy a legtöbben nem azért fókuszálunk rá ezerrel, mert az milyen egészséges, hanem mert látványosan hozzátesz ahhoz, hogy esztétikailag is meg legyünk elégedve a testünkkel.  

A sajáttestsúlyos edzéseknél egyébként szinte nincsen olyan gyakorlat, ami közben nem lennének folyamatosan “bekapcsolva”, ne lennének feszített állapotban, akár egy fekvőtámasznál, egy ugrásnál, vagy a lazításnál a child’s posenál, amikor csak a sarkadon ülve pihensz.  

De ez a szöveg most téged úgy igazán nem is érdekel, tudom, tudom.  

Pontosan tisztában vagy vele, miért akarod kiegészíteni az edzéseidet egy plusz hasizomra fókuszáló gyakorlatsorral, úgyhogy elmondom, mire is számíthatsz a videóban.  

Szia Kata! Borzasztóan tetszett a videód, elég keménynek bizonyul, de nagyon élvezem!

Még az elején tartok, ezért vannak gyakorlatok amik nem igazán mennek még, de remélem idővel mindet kivitelezni tudom majd 😀

Szóval nagyon köszi, a hasam mindig érzékeny téma volt nekem sajna de úgy érzem lassan ezzel is leszámolok, hála neked. Puszi, Regi 

Karácson Regina

Pont annyira kemény, amennyire keménynek kell lennie. Garantált az izomláz az első alkalmak után! Kicsit átírtam az órarendet, de már eleve nagy boldogsággal töltött el, hogy felállítottál egy rendszert, amit követni kell.

 

Elmondanám azt is, hogy olyan szuper ez a kihívás, hogy még most, a nyaralásunk kellős közepén is szakítok rá időt, és tudok nemet mondani az éjszakai lángosevésre, mert VAN MIHEZ TARTANOM MAGAM.

 

Megemlíteném, hogy egy éve edzek heti négyszer-ötször, de sosem tudtam eddig elegendő figyelmet szentelni a hasazásra. Idáig 🙂 Fogadd el, hogy nagyszerű edző vagy!

Macsári Dzsenifer

Miből áll majd a videó?

3 sorozatot fogunk megcsinálni, amik 5-5-5 gyakorlatból állnak és mindegyiket megismételjük majd 3x! 

Ez pedig a bevezető szövegemmel és a nyújtással együtt is belefér 30 percbe, oké? 

Nem egy halálos mennyiségű idő, de nézzünk meg mi kell hozzá: 

1. Víz (Intenzív lesz, igyál közben, amennyiszer kell.)

2. Edzőcipő (Sokan anélkül csinálják, de szerintem aplanknéljobb cipőben lenni, próbáld ki először így.) 

3. Szőnyeg (Vagy magad alá hajtott pléd, különben kisebesedik a hátad – tudom, próbáltam.)

4. Törülköző (Mert még puhább lesz tőle a szőnyeged és mert lehet, hogy a végére megizzadsz.)

Menj neki a kihívásnak és új edzősvideóval!

Tedd magad próbára ma is. Képes vagy rá. Talán nem elsőre. De menni fog. Csak ne add fel. 

Ennyi az egész, órarendet is kapsz hozzá, de használd ezt a videót úgy, ahogy az neked a legjobb.  

Amit még kérek előtte tőled, hogy vigyázz magadra közben, előtte konzultálj az orvosoddal, viselj pulzusmérő órát, ha van és figyelj nagyon nagyon rá, hogy végig biztonságban legyél! 

A videó elején még mesélek egy kicsit a helyes kivitelezésről is, úgyhogy elsőre majd hallgasd végig! 

 

Most még írhatnék mindenféle marketinges szöveget, hogy miért vágj bele, de úgy gondolom, ezt te már réges régen eldöntötted. Úgyhogy ha velünk tartasz, add meg az email címedet és már mehetsz is tovább a videóhoz! 

 

Bátor küzdelmet hozzá és vigyázz nagyon magadra!     

© 2019 Kollár Kata. 

Adatvédelem és Általános Szerződési Feltételek

Adatvédelmi tájékoztató